Aktuell information

Elevcentralen byttes ut mot Teoricentralen den 16/11-2023
Vi har skickat ut en lösenordslänk på mejl till våra elever. På teoricentralen kan du boka/avboka banlektioner.

Är det dags att ta MC kort? - Då har du kommit rätt.
Vår övningsbana ligger intill skolan, så du slipper transportsträckan till och från banlektionerna.

Vi har erbjudande på en första start/test lektion! Ring eller mejla för bokning!

Skåp erbjuds i omklädningsrummen under lektionstid
Värdesaker kan även förvaras i våra värdeskåp
OBS! medtag eget hänglås

Avbokningsregler för körlektioner: Bokad körlektion skall alltid avbokas senast dagen innan före kl. 13.00 annars debiteras du full avgift. (det går bra att tala in meddelande på telefonsvararen om du ej får tag på oss)

Avbokningsregler för kurser, se under utbildningar/ Riskutbildning 1 & 2 eller under skolans regler

Vissa tider kan det vara svårt att nå oss på telefon, då går det bra att skicka ett mejl så hör vi av oss så fort som möjligt.

Våra riskkurser bokas i vår e handel

1F0A3200