MC Prislista

Testlektion bana 50 minuter (nya elever)

750:-

Körlektion bana 50 minuter

900:-

Körlektion i trafik 100 minuter

En elev/lärare
3000:-

Landsvägskörning ca 2,5 timmar

En elev/lärare vi kör en fast slinga
3700 :-

Riskutbildning 1 (riskettan)

850:-

Riskutbildning 2 (risktvåan)

2 750:-

Utbildningskontroll 135 minuter

En elev/lärare
3 700:-

Hyra utav MC till uppkörning

(vi åker med våra elever) Trafikverkets avgifter tillkommer
4 000:-

MC boken

400:-

All teori digitalt

Körkortsboken ingår digitalt, kompletteras med MC boken fysiskt
1 600:-

Teoritester digitalt

Endast teorifrågor behöver kompletteras med böcker
800:-

Körkortsboken

450:-

Synundersökning till körkortstillstånd

100:-

Hjälmhuva

150:-

Betalning:

Om receptionen är obemannad när du skall köra betalar du in din lektion/kurs till vårt swishnummer 123 2710 192
Har du en skuld till oss kan du reglera skulden inne i teoricentralen eller genom att betala till vårt swishnummer.

VIKTIGT att skriva personnummer och namn på personen det gäller så det hamnar rätt.

Trafikverkets avgifter tillkommer vid prov.

Tips att ha under MC-kläderna:

Långkalsonger, strumpbyxor, tights eller mjukisbyxor & ombyteströja.

Att tänka på:

I trafik kör vi en lärare med en elev, de flesta andra skolor kör en lärare med två elever i trafiken, därför kan priserna variera, och kännas billigare på en annan skola. Men kom ihåg att du får köra dubbelt så länge på vår trafiklektion, eftersom du inte sitter bakpå halva lektionen. Då slipper du även att ta ledigt dubbeltid från jobb/skola för att sitta bakpå MC:n när någon annan kör.

I priset ingår:

All utrustning utom hjälmhuva, en hjälmhuva kan du köpa hos oss. Har du egna handskar är det bra att ta med.

Obs!

Förskottsbetalade lektioner & paket är giltiga i ett år. Vissa erbjudanden har kortare giltighetstid.
Rabatten får endast utnyttjas om du använder hela ditt paket som du köpt!
Om vi gör en återbetalning på en del av ett köpt paket, räknas ingen rabatt av. Allt dras till ordinariepris.
På all återbetalning tas en administrativ avgift på 100 kronor

Avbokningsregler för körlektioner:

Bokad körlektion skall alltid avbokas senast dagen innan före kl. 13.00 annars debiteras du full avgift. (det går bra att tala in meddelande på telefonsvararen om du ej får tag på oss)